Applicatiebeheer

  • Zet uw e-mail effectief in
  • Verlaag uw ICT kosten
  • Win tijd voor uw kernactiviteiten

IT-Helpdesk

PREWARE  ICT kan u helpen bij het verbeteren van de ondersteuning van uw organisatie door gebruik te maken van onze IT Helpdesk. Verandert uw bedrijf waardoor uitbesteding wordt overwogen? Heeft u moeite met het vinden en opleiden van medewerkers voor uw IT-helpdesk? Zijn er regelmatig schommelingen in de behoefte aan capaciteit of wilt u controle over kosten van uw IT-afdeling voor de komende jaren? PREWARE  ICT is uw partner!

Bespaar direct tijd en geld

Het uitbesteden van uw IT-helpdesk heeft meerdere voordelen:

  • U bent gegarandeerd van voldoende capaciteit
  • Het is niet nodig te investeren in extra personeel en opleidingen
  • U kunt zich richten op uw kernactiviteiten

Het verbeteren van ICT processen is mede een taak van onze helpdesk. Dit betekent dat niet alleen het probleem opgelost wordt maar ook herhaling voorkomen wordt en oplossingen helder gecommuniceerd en gedocumenteerd worden.

Al een eigen helpdesk?

Indien u reeds beschikt over een eigen helpdesk kan PREWARE  ICT hiermee samenwerken. Bijvoorbeeld voor tweede lijnssupport. Via speciale helpdesksoftware kunt u specifieke problemen eenvoudig doorzetten naar onze specialisten terwijl uw helpdeskmedewerkers de directe gebruikersondersteuning leveren. Ook kunnen wij samen met u veelvoorkomende onderhoudstaken automatiseren zodat u zoveel mogelijk tijd overhoudt voor gebruikersondersteuning en strategische IT taken. Wij willen onze ervaring graag delen om u te helpen bij het nemen van de juiste beslissingen.

PREWARE  ICT heeft ruime ervaring met IT-dienstverlening en het inrichten van helpdesks. Inmiddels hebben vele klanten hun IT-beheer aan ons uitbesteed en bieden we ook het outsourcen van uw helpdesks aan.

Bel of mail ons vandaag nog dan vertellen wij u graag persoonlijk wat wij voor u kunnen betekenen.